DÚ 10. 9. aj.
Dobrý den,
focení proběhlo výborně. Fotografie budou dle pana fotografa asi za 3 týdny.
Prosím, abyste dítěti podepisovali láhve s pitím (často mají podobné láhve nejen ve třídě, ale i v družině s další třídou a nepoznají si je). Děti je budou mít na skříňce nebo na parapetu ve třídě a budeme v průběhu hodiny chodit pít. Na záchod se jim tak bude chtít aspoň o přestávce a ne v hodině. Když mají láhve na lavici nebo na zemi, zavazí jim a z aktovky se jim to složitě vytahuje. Děkuji.
DÚ (zajíčka) najdete v sešitě "Zápasíme s tužkou". Po rozcvičení prstů, správném usazení a chycení ruky s říkankami se rozcvičte např. jinou barvou pastelky na vlepeném listu s pejskem jako jsme prováděli v hodině. Jde o nácvik posunu ruky a horního oblouku. Připomeňte dítěti, pokud to nedělá, aby hýbalo celou rukou od ramene a spodní dlaní se posunovalo po papíře.
Potom je opět správně usaďte a zkuste napsat zajíčka v doprovodu říkanky (snažte se, aby netlačily a lehce držely tužku).
Občas předem vlepím do učebnic doplňující učivo, které si probereme později nebo dám za domácí úkol.
Od zítřka úkoly již psát nebudu na webovky.Napíši je, pokud budou z textu v učebnici nebo na pracovním listu nesrozumitelné. Pokud bude úkol na několik řádků, nebudeme psát všude samý domeček, ale zbytek bude označen červenými puntíky, je to rychlejší. Mohou se již objevit i 2 úkoly na den z matematiky nebo z "Hurá do abecedy", ale také opravy (značím také červeným puntíkem, když má dítě něco dodělat a O:, když opravit). Vždy se dívejte do všech sešitů, děti často zapomínají, kde mají úkol.
Dnes jsem si u sebe nechala učebnici matematiky, kdyby se děti strachovaly.
Do notýsku jsem nalepila 3 lístky s informacemi a vzadu jsem napsala termín třídních schůzek. Prosím tím o Váš podpis k třídním schůzkám. Děkuji vám všem za spolupráci a přeji pěkné odpoledne. K.